13 Ekim 2007 Cumartesi

ÖZÜR

HERKESİN RAMAZAN BAYRAMINI GEÇ TE OLSA KUTLUYORUM..KİMSEYE ZİYARETE GİDEMEDİM KUSURA BAKMAYIN..HEPİNİZİN BAYRAMINI BURADAN KUTLUYORUM..KÜÇÜK OĞLUMUN BURNUNUN KANAMASI İLE HASTANEYE GİTTİK..DOKTORLAR LÖSEMİ DEN ŞÜPHELENDİLER..2 GÜNDÜR HASTANELERDEYİZ..2 HASTANEDE KAN TESTLERİ YAPILDI SONUÇ TEMİZ ÇIKTI ANCAK BİZİM İÇİMİZ YİNE DE RAHAT DEĞİL..PAZARTESİ PROF A GİDİYORUZ..ARTIK BAYRAM TEBRİKLERİNİZE P.TESİ DEN SONRA GELİRİM

HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLERİM SİZLERİ İHMAL ETTİĞİM İÇİN
İYİ BAYRAMLAR

6 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım benim çok geçmiş olsun dün adapazarına gitmiştik gelince gördüm öyle birşey yoktur olsaydı hemen llk tahlilde belli oluyor benim torunumunda bebekliğinden beri kanıyor geniz etindende oluyormuş sevgilerimle bayramını kutluyor çok öpüyorum canım

Unknown dedi ki...

Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun acil şifalar dileriMübarek Ramazan Bayramını sevdiklerinizle beraber sağlıklı ve huzur içinde geçirmenizi dileriz. Bayram tüm insanlığa hayırlı olsun!
m.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım bu gün doktora gidecektin bir sonuç aldınmı umarım sonuç hiç korktuğun gibi değildir biz iyi haberlerini bekliyoruz sevgiler canısı

dogada.blogspot.ru dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

canim ya uzdun sen beni zaaten cocuk hastaligi deyince kalbim carpiyor
buguk gecmis olsun allah sifalar versin umarim kotu birsey yoktur
gecmis bayramin mubarek olsun
guzel haberlerini bekliyorum
sevgiler
www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Canım,
Çok geçmiş olsun. Epey sıkıntı yaşamışsın. Bayram telaşı ben de pek ziyarete gidemedim. Şimdi gördüm yazını.
Önemli olan oğluna birşey olmaması. sıkıntılar unutulur nasıl olsa. Tekrar geçmiş olsun canım.