29 Ekim 2007 Pazartesi

SOSİSLİ BÖREK

MERHABA ŞİMDİ SABAHIN BU SAATINDA GÖNÜL DEN GELİYORUM
ARKADAŞIM EKMEK YAPMIŞ BLOGUNDA FOTOLARI VAR.ÇOK BEĞENDİM YANİ EKMEK BİLDİĞİMİZ EVDE YAPILAN EKMEKLERDEN AMA BAKTIM ARKADAŞIM SUNUMU ÇOK GÜZEL YAPIYOR.ARKADAŞIM ASLINDA BLOGCULUĞA BENDEN ÇOK SONRA BAŞLADI AMA Bİ SÖZ VARDIR YA BOYNUZ KULAĞI GEÇER DİYE İŞTE BİZİM ARKADAŞIMIZ DA
HARİKA FOTOLAR VE SUNUMLAR HAZIRLIYOR E TABİİ YAPTIKLARINI DA UNUTMAMAK GEREK NEFİS ŞEYLER HAZIRLIYOR
AYRICA ÇOK VEFALI ÇIKAN DOSTLARIMDAN DA BİRİSİ OLDU.BU SON DÖNEMLERDE YAŞADIĞIM OLAYLARDAN DOLAYI ÇOK ETKİLENDİM VE PSİKOLOJIM GERÇEKTEN ÇOK BOZULDU.TÜM ARKADAŞLARIM SAĞOLSUN BENİ BU DÖNEMDE YALNIZ BIRAKMADILAR AMA GÖNÜL SAĞOLSUN BENİ ASLA YALNIZ BIRAKMADI İŞİN ASLINA BAKILIRSA EN VEFALI DOSTUM ÇIKTI
ÇÜNKİ UZUN ZAMANDIR HİÇ KİMSEYE GİTMİYORUM VE NE MESAJ NE DE YORUM YAZIYORUM HATTA BLOGU KAPASAM DİYE DÜŞÜNÜYORUM ARTIK HEVESİM KIRILDI İÇİMDEN HİÇBİR ŞEY YAPMAK GELMİYOR AMA BU DÖNEMDE BİLE ARKADAŞIM KENDİSİNE UĞRAMADIĞIM HALDE YİNE BENİ YALNIZ BIRAKMIYOR BLOG TAKİ MESAJ KUTUSU GÖNÜL UĞRAMAYINCA KIPIRDAMIYOR YERİNDEN
NEYSE UZUN LAFIN KISASI GÖNÜL ARKADAŞIM ÇOK VEFALI ÇIKTI BU SANAL ALEMDE GEÇMİŞTE TERS DÖNEMLERİMDE SENİ KIRDIMSA ÖZÜR DİLERİM ARKADAŞIM BU BÖREĞİ DE SENİNKİLER GİBİ GÜZEL OLMASA DA SANA İKRAM EDİYORUM
SİZLERDE EĞER BU YAZIYI OKUYAN KALDIYSA HALA ARKADAŞIMI YALNIZ BIRAKMAYIN O KENDİSİNE YORUM YAZILMASINI ÇOK SEVER BENİM İÇİN DE ONA YORUM YAZIN
GELELIM SOSISLIYE
MALZEMELER:
SOSİS
YUFKA
SIVIYAĞ
E TABİİİ Kİ KÜRDAN
YAPILIŞI :
YUFKAYI MASANIN ÜZERİNE AÇTIM.SOSİSLERİ YANYANA DİZDİM.BIÇAKLA KESTİM VE AÇILMASIN DİYE DE BİR KÜRDAN BATIRDIM VEEE KIZGIN YAĞA SALIVERDİM
ÇAYIN YANINDA SICAK SICAK SOĞUK KIŞ GÜNLERİNDE
AFİYET OLSUN

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım arkadaşım sen ne güzel bir yazı yazmışsın öyle.Hepsi için çok ama çok teşekkür ederim.Gözlerim doldu beni çok duygulandırdın canım. Sen beni hiç kırmadın canım aksine ilk günden beri hep yanımda destekçimdin.Biz arkadaş olduk ben arkadaşımı zor gününde yanlız bırakırmıyım hiç.Hep yanındayım arkadaşım sakın blogu kapatmayıda düşünme ben sensiz ne yaparım sonra.Böreklerde nefis olmuş canım arkadaşım bana yapmışsındır sen onları alıyorum tabağı ellerine sağlık.Yeni paylaşımlarını bekliyeceğim seni kocamannnn öptüm...

Adsız dedi ki...

merhaba çoğu blogda isminiz görmüştüm ama yorum yazmak bugüne nasip oldu, gönül ablanın sayfasından geliyorum şimdi. sıkıntılarınızın her neyse Allah yardımcınız olsun. Ama bence sakın blogu kapatmayı düşünmeyin. çünkü ben kendi adıma şöyle hissediyorum bu bloglardaki arkadaşlıklar dostluklar insana moral veriyor.Gönül abla için yazdığınız yazıyada gerçekden katılıyorum çok vefalı bir arkadaş ramazanda izinliydim anca akşamları pc başına oturabiliyordum mesaj kutusuna bakıyordum nerdeyse hal hatrımı hergün soruyordu valla. bende zaten kendisine yazmıştım blogcudaki en vefalı arkadaş sensin diye.
Ne kadar uzun bir yorum oldu kusura bakmayın, başınızı ağırttım.
gelmek isterseniz banada beklerim.
sevgiler
nagehan

Adsız dedi ki...

Merhaba.Blogdaki arkadaşlıklar benim için de çok önemli.Hayat,bende kötü günler geçiriyorum.Ama yazıma bir yorum almak beni o kadar mutlu ediyorki.Kapatmayın bloğunuzu.Börekler de nefis görünüyor.Ellerinize sağlık.Sevgiler

www.annemmutfakta.blogcu.com

Adsız dedi ki...

blog kapatılırmı....
hiç tanımadığın yüzlerini görmediğin insanlar senin için üzülüyor...derdini anlaaysan ortak oluyor....kin yok fesatlık yok...
gördüğün gibi en rahat yer yine burası.....
seni görmek istiyoruz burda...
öpüyorum canım.....

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım.Böyle güzel dostluklar kurulması ne kadar hoş.Sizin adınıza çok sevindim...Sevgiler...

meleginmarifetleri dedi ki...

canım ben seni gönülün yazısında okudum hemen bi ziyaret edeyim diye uğradım bütün aksilikler ve hastalıklar için geçmiş olsun bende gönülü blogumu açtığımdan beri tanırım çok vefalı arkadaştır yorumlarını eksik etmez canım sizi tanıdığıma sevindim inşallah eşiniz çabuk iyileşir hoşçakal

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis görünüyor
afiyetler olsun....

inci dedi ki...

canım arkadaşım güçlü ol....bu aralar uğrayamadım kusura bakma...kendi bloğumu bile yeni güncelledim:( ben her şey düzeldi sanıyordum....canım tekrar geçmişler olsun....çocukları öperim:)

meleginmarifetleri dedi ki...

selam ben geldim iyi pazarlar dilerim hoşçakal

Adsız dedi ki...

Nasıl yaaa, canımıniçi o blogu kapatma cümlesini duymamış olayım .. Olurmu öyle şey ...

Gönüle çok teşekkürler sana verdiği destek için ... Senide sımmsıkı kucaklıyorum canımcım