17 Ekim 2007 Çarşamba

BİR PARÇA BROWNİ YE NE DERSİNİZ?



MERHABA ARKADAŞLAR
BLOGU AÇTIM AMA ORTALARDAN KAYIP OLDUM.BAŞIMIZ BİR TÜRLÜ BELADAN ÇIKMIYOR
BAYRAMIN İLK GÜNÜ KÜÇÜK OĞLUM BİLİYORSUNUZ BİZİ ÇOK KORKUTTU.ÇOKK ŞÜKÜR O İYİ DERKEN 2 GÜN ÖNCE EŞİM BÜYÜK BİR TRAFİK KAZASI GEÇİRDİ ARAÇLA TAKLA ATTI.ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ O DA İYİ SADECE ÇARPMALARDAN OLUŞAN AĞRI VE SIZILARI VAR.BUGÜN SABAH UYANDIĞIMDA DA BÜYÜK OĞLUMUN YASTIĞI KAN İÇİNDEYDİ DÜN SÜREKLİ BAŞIM AĞRIYOR DİYORDU.İŞTE BUGÜN DE ONU DR A GÖTÜRECEĞİM YANİ ANLAYACAĞINIZ BAŞIMIZDAN SIKINTI EKSİLMİYOR
BU ARADA SİZE BROWNİ İKRAM EDEYİM..SANIRIM HASTA ZİYARETİNE GELDİNİZ
MALZEMELER
4 YUMURTA
1 S.B. ŞEKER
1 S.B.SÜT
1/2S.B. SIVIYAĞ
3 S.B. UN
1.5 S.B. CEVİZ İÇİ
VANİLİN
KAKAO
KABARTMA TOZU
YAPILIŞI
KLASİK KEK TARİFİ AMA UNU ELEYİP İÇİNE DE KABARTMA TOZU VE VANİLİNİDE ELİYORUM
EVET KEK PİŞTİ HAZIR ŞİMDİ ÜZERİNİN SOSUNA GELELİM
2 S.B. SÜTÜN İÇERİSİNE 1 S.B. ŞEKERİ İLAVE EDİP BİR PAKETTE KAKAO OCAKTA ŞEKER ERİYENE KADAR KARIŞTIRIYORUZ VE ÜZERİNİ KÜRDANLA DELDİĞİMİZ SOĞUMUŞ KEKE DÖKÜYORUZ
AFİYET OLSUN

7 yorum:

Lezzet Gemisi dedi ki...

Arkadaşım başka sayfa açmış meğer. Ben de bana küstü herhalde diyordum. Blogcudaki mesajlarıma yanıt vermedi diyordum. Ben de blogcunun azizliklerinden bıkıp yeni bir blog açtım. Çok güzel olmuş arkadaşım. Ellerine sağlık.
Sevgiler...
womentuana.blogcu.com

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim cok gecmis olsun ne oldu boyle nazarmi degdi size kendiize dikkat edin esine cok gecmis olsun sevgiler browni ne guzel ellerine saglik allah agzinizin tadini bozmasin sevgiler

Adsız dedi ki...

canim cok cok gecmis olsun
biliyorum olanlari sen yokken ben senin sayfani devamli ziyaret edip hatta yorumda yazmistim
allaha sukur herkezin durumu iyimis uzulme hersey geride kaldi

browni harika gorunuyor ellerine saglik
öpt
www.yenitadlar.blogcu.com

inci dedi ki...

canım nasıl üzüldüm:( çok geçmiş olsun arkadaşım....browni harika olmuşşş..ailece afiyetle yersiniz inşallah:)

Adsız dedi ki...

Yaaaa çiğdemciğim, çok geçmiş olsun. Çook üzüldüm. Neyse umarım büyük oğlun içinde iyi haberle dönersin. Cidddi sorun çıkmamasına çok sevindim..

Çok geçmişler olsun hayatım

bizleri habersiz bırakma...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

çiğdemcim canım çok geçmiş olsun
gözemi geldiniz nedir zaman zaman bu tatsız olaylar hepimizin hayatında oluyor mühüm olan sonucun iyi olması eşine ve büyük oğlunada geçmiş olsun oda inşallah güzel sonuçlarla dönecektir canım ALLAHtan şifalar diliyorum sevgiler

Adsız dedi ki...

cok gecmis olsun..insallah cabuk atlatirsiniz..dua edecegim..sevgiler