4 Ekim 2007 Perşembe

KARADENİZ PİDESİ






























FOTOLAR ÇOK MU BÜYÜK OLDU BİLMİYORUM.EE ARTIK BENİ AFFEDERSİNİZ NE DE OLSA ACEMİYİM

ANNEMLER KARADENİZE GİTTİLER TATİL İÇİN BU PİDE HAMURLARINI ORADAN GETİRDİLER

ORADA HAFİF PİŞİRİYOLARMIŞ SİZ DE EVİNİZDE İÇLERİNE İSTEDİĞİNİZ MALZEMEYİ KOYUP TEKRAR YAĞLAYIP FIRINA VERİYORSUNUZ BEN SIVI YAĞ İLE YAĞLADIM,

ÜZERİNE DE KÜÇÜK PARÇALAR HALİNDE TEYEYAĞ KOYDUM AMA MALZEMEM AZ OLMUŞ ÇOK KOYARSAM PİŞMEZ BELKİ DE DEDİM AMA KOYSAYMIŞIM BİRAZ DAHA
DAHA GÜZEL OLCAKMIŞ

SİZİN DE FIRSATINIZ VARSA YA DA BULUNDUĞUNUZ YÖRE DE BU HAMURLARDAN VARSA YAPMANIZI ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM

ÇÜNKÜ NEFİS OLDU TADI



6 yorum:

angel dedi ki...

arkadaşım yenı blogun hayırlı olsun.ve pıdende harıka ve çok lezız gozukuyor.ellerıne sağlık.hayırlı ramazanalr

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım hoş geldin hayırlı olsun yeni bloğun pideler sanki usta pidecilerin elinden çıkmış gibi ellerine sağlık canım sevgiler hayırlı cumalar

MUTFAKISTAN dedi ki...

canım afıyet olsun,cok guzel gorunuyorlar.Bir parcasini alacaktim ama sen hepsini bitirmissin hihihihi
optummmm

Adsız dedi ki...

Çiğdemcim, naptın...
Sende mi?

Canım, önce taşındığına üzüldüm ama senin adına sevindim. Çok güzel olmuş yeni bloğun. Merak etme eski dost olarak sık sık ziyaret edceğim.

(Çiçeği sayfana koyman benim için öok anlamlı.)

serinmavi dedi ki...

eline sağlık,hamurun yarı pişmiş olması ilginç ve pratik bir yöntem.Selamlar....kadir gecemiz mubarek olsun.....

Adsız dedi ki...

Güzellik, birlik, beraberlik dolu, sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, mutlu, huzur dolu bayramlar diliyorum.