1 Ekim 2007 Pazartesi

SÜRPRİZ KEK


ÇOCUKLAR BAYILIRLAR KEK VE PASTA YEMEYE AMA BUNA DAYANAMIYORLAR BENİMKİLER
ÇOCUKLAR HASTA OLUNCA VE YEMEK YEDİKLERİ ZAMAN BU KEK BENİM KURTARICIM OLUYOR HİÇ YEMEK YEMİYORLAR VE BEN VİCDAN AZABINDAN ÖLÜYORUM
AMAAA SÜRPRİZ KEKİ YAPINCA HİÇ DEĞİLSE BİR LOKMA DA OLSA MİDELERİNE BİRŞEY GİDİYOR
MALZEMELER:
4 YUMURTA
1.5 S.B. ŞEKER
1 S.B. SÜT
1/2 S.B. Z.YAĞ
2 S.B. UN
1 PAKET KABARTMA TOZU
1 PAKET ŞEKERLİ VANİLİN
SOS İÇİN MALZEMELER:
1.5 S.B. SÜT VEYA SU AMA BEN SÜTÜ TERCİH EDİYORUM DAHA ÇOK SÜT ALMIŞ OLSUNLAR DİYE
4 Y.K. KAKAO
1/2 S.B. ŞEKER
KEKİN YAPILIŞI:
YUMURTA VE ŞEKER KÖPÜRENE VE BEYAZLAŞANA KADAR ÇIRPILIR
SÜT VE YAĞ EKLENİR
DAHA SONRA DA UN VE KABARTMA TOZU TABİİ ELENMİŞ BİR ŞEKİLDE İLAVE EDİLİR
YAĞLANMIŞ KARE BORCAMA DÖKÜLÜR VE 170 DERECE ÖNCEDEN ISITILMIŞ FIRINDA PİŞİRİLİR
KEK PİŞİNCE KARE DİLİMLER HALİNDE KESİLİR
VE SOĞUMAYA BIRAKILIR
BU ARADA SOS İÇİN MALZEMELER BİR TENCEREYE ALINIR ŞEKER ERİYENE KADAR OCAKTA KARIŞTIRILIR
KEKLERİN DÖRT BİR TARAFI SOSA BATIRILIP BİR KABA ALINIR ÜZERİNE İSTEDİĞİMİZ MALZEMEYİ ATARAK SERVİS YAPARIZ
AFİYET OLSUN

3 yorum:

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim oburum hosgeldin
blogcudan kurtuldun burada hic sorun yasamadim ne guzel sende memnun kalacaksin.
Kek super olmus afiyet olsun,sifreni unutma aaaa ben unutursam yelize soruyorum hahahaha sende bi yol bul sevgiler

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

arkadaşım hoşgeldin.Kekde nefis olmuş herkez bayılarak yer her halde ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Canım Çiğdemim, sen de gittin demek :(

Yeni siten hayırlı uğurlu olsun. Blogcu bıktırdı gerçekten ...

Kek nefis ellerine sağlık...

ben de hasta olunca sadece pasta, börek yiyorum. Çocukmuyum daha dersin :D