19 Kasım 2007 Pazartesi

GÜLLAÇ


HEYYOOOO SONUNDA FOTO EKLEMEYİ BECEREBİLDİM..ARKADAŞLAR GÜNLERDİR PC DEKİ SORUN NEDENİ İLE FOTO VE YAZI EKLEYEMİYORDUM SABAHIN ERKEN SAATINDA OTURDUM HADİ BİR DAHA DİYE UĞRAŞTIM UMARIM BU KEZ EKLEYEBİLİRİM..FOTO TAMAM SIRA YAZIYI YAYINLAMAYA GELDİ ..UMARIM O DA OLUR..TÜM ARKADAŞLARIMA TEŞEKKÜR EDİYORUM GÜNLERDİR GİRDİĞİM DEPRESYONDAN BENİ ÇIKARMAYA ÇALIŞTILAR VE AZCIK KALMASINA RAĞMEN BAŞARDILAR BU KÖTÜ DÖNEMDE BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞINIZ İÇİN HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM VE BUNDAN SONRA AKSİLİK OLMASSA İLGİNİZE LAYI K OLARAK ESKİ HIZIMA KAVUŞACAĞIM

EVETTT ŞİMDİ BU GÜLLAÇ NERDEN ÇIKTI DEDİĞİNİZİ DUYUYORUM..BEN BU GÜLLACI RAMAZAN DA YAPMIŞTIM AMA DURUMU BİLİYORSUNUZ BİR TÜRLÜ YAYINLAYAMADIMTARİFİNİ SEVGİLİ DOĞADA ABLAMDAN ALMIŞTIM..YAYINLAMAK ANCAK BU GÜNE KALDI ..ÜZERİNDEKİ NARLAR DA PEMBE OLMADI ÇÜNKÜ EVDE SARI NAR MEVCUTTU :)

AMAN OLSUN BEN ASLINDA BU FOTOYU YAYINLAMAYI PEK DÜŞÜNMÜYORDUM NASILSA OLMUYOR EKLEYEMIYORUM DİYE TIKLADIM AMA OLDU O ZAMAN DA DEĞİŞTİRMEDİM..SEVGİLİ GÖNÜL

BANA ÇOK KIZIYORDU SAYFANI GÜNCELLE DİYE İŞTE CANIMCIM GÜNCELLEDİM AMAN UNUTMUŞUM ARTIK YAZI YAYINLAMAYI ARALARDA AÇIKLAR OLUŞTU OLSUN O DA OLSUN BAKALIM YENİDEN ÖĞRENİRİM..NEYSE ÇENEM DÜŞTÜ YİNE

BU GÜLLAÇ BENDEN TÜM BLOGCU DOSTLARIMA İKRAM OLSUN BENİ SEVEN VE SEVMEYEN HERKESE :)

SEVGİYLE KALIN

7 yorum:

Adsız dedi ki...

hımmmmm

Gönülü dinlediğin iyi olmuş canım...güllaç harika görünüyor...ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

selam canım arkadaşım...

asıl bu tarif şimdi iyi gider..ramazanda görmekten ve yemekten gına geliyor zaten..

şimdi görünce özlemiş bir şekilde bakıyoruz....

ellerine sağlık....

NiNo dedi ki...

canim ellerine saglik blog mansette gordum yettim geldim :)

Adsız dedi ki...

Yipuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Çiğdemim geri dönmüş :))

Harikasın bitanem. hem de benim bayıldığım bir tatlıyla dönmüşsün. AYılırım bayılırım güllaça :)

elelrine sağlık şekerim..

Sen hep gül olurmu çiğdemim. Öpüyorum seni

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

İşte görmek istediğim Çiğdem bu iyiki ikna etmişim bak her kez çok sevinmiş. Bundan sonra sayfanı hep yeniliklerle bulmak istiyorum.Güllacada bayılırım isabet olmuş.Ellerine sağlık arkadaşım sen harikasınnnn öptüm...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım nasılsın seni gördüğüme çok sevindim tarif koymasanda neşen ve esprililerinle seviyoruz seni
ayrıca güllacı denediğin için teşekkürler kucak dolusu sevgilerimle canım

Adsız dedi ki...

oburum cığdem ım, ne oldu nerelerdeydın? bır sorun yoktur umarım.. hosgeldın..